“We hebben ‘viral videos’ ingezet en waren ook aanwezig op veel events waar onze doelgroep ook te vinden is. We hebben ook al onze DJ’s gestalkt voor social items. Sorry voor alle snap-verzoeken. #wehoudenvanjullie”
“Het is belangrijk dat je content actueel is en op een andere manier wordt gecommuniceerd dan andere media. De content die wij creëeren past ook echt bij ons omdat we een onderdeel zijn van de doelgroep.We spreken dezelfde taal als onze doelgroep en zijn daardoor op de hoogte van de laatste ’taal trends’.”
“Aankondigingen!!! Het boeit echt niemand. Ze willen weten wat er op dit moment gebeurt en niet wat er op de planning staat. #rip #aankondigingen”
“We denken dat de snelheid van real time media de boventoon gaat voeren in de toekomst. De trend is dat je steeds meer ‘snippets’ ziet, dus korte fragmenten. Denk aan Snapchat, Insta stories, livestreamen. Heel veel platformen beginnen elkaar te overlappen.”
“Ismael en ik proberen zoveel mogelijk op de achtergrond te blijven tijdens het schieten van video’s. Vooral wanneer artiesten onze Snapchat overnemen. Helaas lukt dat niet altijd… Het gebeurt dan ook regelmatig dat je Ismael of mij uit beeld ziet springen ín een Snap wat leidt tot hilarische beelden.”
“De diversiteit van onze redactie is ongekend. Wij zijn de afspiegeling van de samenleving en leren ontzettend veel van elkaar. Al onze items komen voort uit een plek van liefde <3”
Google+